Nasıl Futbolcu Olunur ? Futbolcu Olmak İçin Neler Yapılmalı

Nasıl futbolcu olurla ilgili size bazı ana kurallar vereceğiz.

1- Ufak yaşta futbola başlamanız gerekmektedir. Bu şekilde beyin futbolu daha iyi kavrar ve futbol sırasında düşünce kabaliyetiniz aartar.

2- Hızlı koşma futbolda çok önemli bir olaydır. Hücümda ve savunmada hızlı koşarsanız rakibinizden biradım önde olursunuz.

3- Menalite yani futbol zekanızın üst seviyede olması gerekiyor. Kaleci ile karşı karşıyayken, veya ara pası atarken futbol zekanız ön plana çıkıyor.

4- Futbolda cesaret çok önemlidir.

5- Ayak içi paslarınızın gelişmiş olması gerekiyor. Futbolda önemli olan bir olaydır.

6- Futbol 11 kişiyle oynanan bir takım oyunudur. Futbol oynarken kafanızı kaldırarak oynayın. Arkadaşlarınızı görün.

7- Asla pes etmeyin. Hırslı olun.

8- Kaslar çok önemlidir. Ayak kaslarınız güçlü ise istediğiniz mesefaden hızlı şutlar çekebilirsiniz. Uzun pasları rahatlıkla atabilrisiniz. Fitness salonlarına gitmenizde yarar var. Kondisyonunuzu üst seviyede tutun.

9- Futbolda fair play ( yani dostça mücadele ) çok önemlidir. Hoşgörülü olmak rakibe sert davranmamak gerekiyor.

10- Hoşgörülü olun. Futbolda asla kibirli olmayın. Yedek kalırsanız hemen sinirlenmeyin. Çalışarak hocanızın gözüne girmeye çalışın.

11-Antremanlarınıza eğlenceymiş gibi bakın. Antremanlarda hocanızın gözüne girmek için çok çalışın. Atılgan olun. Koşarken önlerde olmaya özen gösterin. Yoruldum gibi şeyler söylemeyin.

3 responses

  1. slm ben 15 yaşındayım Gaziantep şahinbeyde oturuyorum benim bir sıkıntım var sizinle onu paylaşmak istiyorum benim en büyük hayalim futbolcu olmak ama benim ki diğerleri gibi değil ben futbola aşığım oda hiç kimseyi sevmediğim kadar futbolu seviyorum ama benim ailem futbolcu olmamı istemiyorlar gerçegi futbolcu olmak kolay bir şey değil ama hadi neyse bana oku diyorlar benim okumamda güzel ama yinede oku diyorlar ailemiikna etmek için ne yapmalıyım lütfen bana yardım edin ve dua ya inanıyorsanız bana dua edin

  2. ben diyorumki aileme beni Gaziantebin altyapısına gönderin ama yok diyiyorlar ama ben asla vaz geçmeyeceğim gerekirse ailem den uzak dururum ama yinede şansımı hep deneyeceğimm

  3. ben 15 yaşındayım futbol oynamayı çok seviyorum lisansım yok futbolcu olamak için ne yapmalıyım

Bir Cevap Yazın

