İzmir aliağa petkim iş başvurusu

petkim iş başvurusuİzmir in Aliağa ilçesinde yer alan petkim firmasına iş başvurusutalepleri oldukça fazla, petkim köklü bir firma olmasının yanısıra Türkiyenin temel taşlarından bir tanesi bana göre.
Aliağa da bulunan petkim e iş başvurusu yapmak ve bilgi almak için yazının devamında yer alan bağlantıya tıklayabilirsiniz.
Petkim e başvuru yapmak boş pozisyonları öğrenmek ve petkim hakkında bilgileri ilanları yakından takip etmek için “http://www.petkim.com.tr” adresini ziyaret edebilirsiniz.

6 responses

  1. balikesir manyas dogumluyum selçuk ünüversitesi teknik bilimler m.y.o.mezunuyum. iş arıyorum

  2. ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ KİMYA BÖLÜMÜ MEZUNUYUM.GEMİCİLİK BELGEM,YANGIN ÜZERİNE BELGEM,KARBONDİOKSİT TESİSİ ÜZERİNE ÇOK İYİYİMDİR.VİDALI SOGUTMA GURUPLARINDAN ANLARIM.ELİM BAKIM ÜZERİME ELİM YATKINDIR.AKARYAKIT’LARLA DOGALGAZLA ÇALIŞMA BELGELERİM BULUNMAKTA TECRÜBE SAHİBİYİM.BASINÇLI ÜNİTELERDEN,BUHARLI ÜNİTELERDEN İYİ ANLARIM.UYGUN GÖRÜRSENİZ SİZLERLE ÇALIŞMAKTAN ONUR DUYARIM.

  3. makine ressamı mezunuyum şu an fotoğrafçilik ve grafikerlik yapıyorum.

  4. ÖMER UGUR SEÇEN | Cevapla

    TEKIRDAG NAMIK KEMAL UNIVERSITESI MURATLI MESLEK YUKSEKOKULU KIMYA MEZUNUYUM ISTANBUL DA ILAÇ FABRIKASINDA ÇALISIYORUM 05340638841

  5. Merhaba Adım Ekrem Manisa da oturuyorum merkez şehzadelerde gerekirsede izmire gelebilirim 3 yıl Manisa standart profilde çalıştım Finisyon makinesi operatörü olarak 2 yıl ABC MOBİLYA da çalıştım depo elemanı olarak Mezuniyetim lise 1 sınıf terk işarıyorum

  6. Telefon numaranı 0541 575 49 14

Bir Cevap Yazın

