sahurda ne tür yemekler yemeliyiz?

Sahurda sizi tok tutabilecek yemekler yiyin

Sahurlar genelde sabahın en erken saatleridir ve vücudumuz iyi bir uykudan sonra güne zinde başlar. Tüm gün karnımızı tok tutmalıyız ve iftara kadar idare edecek yemekler yemeliyiz. Ama abur cubur ve ağır yemekler değil aksine daha hafif yemekler, meyve sebze ağırlıklı ve güç verici yemekler yersek sahurdan iftara kadar gerçekten tok kalırız. Örneğin bir kahvaltıda ne yiyorsak sahurda da yiyebiliriz. Bal, reçel, pekmez, yumurta, peynir(tulum ve lor peyniri sizi gerçekten doyurur), salam, sosis, ekmek(ekmek yerine makarna tercih ediniz) ve bunun yanında ızgarada tavuk, balık, et(kırmızı et kesinlikle yasak! bunun yerine beyaz hindi etini yiyin) tavsiye ederiz.

Umarım önerilerimizi aynen uygular ve sağlıklı bir ramazan geçirirsiniz. Cümleten ramazanınız mübarek olsun. Bizi takip etmeye devam edin.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: