Hafıza Kartında Görünmeyen Dosyalar

Hafıza Kartında Görünmeyen Dosyalar

Soru: Merhaba…
Geçtiğimiz gün hafıza kartıma %95-%96 dolduracak şekilde müzik klasörü atmıştım. Bugün baktım, o klasör görünmüyor. Gizli dosya ve klasörleri aç diyerek de denedim. Başka bilgisayarlarda da denedim, görünmüyor. Hafıza kartı özelliklerinde dolu gösteriyor ama o klasör ortada yok. Klasörü kaybetmek istemiyorum, başka bir yerde yedeği yok çünkü.

Çözümü var mıdır acaba bunun?

Cevap: O görünmeyen dosyalar PC’ye geçmiyor ama. Format atınca o dosyalar da kayboluyor. Geri getirilmesi çok zor, ama mümkün.

Bunlarla uğraşmadan başka bir yolla çözdüm işi.

http://www.freecommander.com/fc_setup_.zip

Bu programla normalde görünen-görünmeyen tüm dosyaları görebiliyorsunuz.

12 responses

  1. süpersin kardeşim allah razı olsun sağol…

  2. ya şöle bişi oluyor.. Ben internetten bir kaç fotoğraf indirdim hafıza kartına attım gözüküyordu fakat hafıza kartını telefona taktığımda ise fotoğrflar gösterilmedi.. tekrar pcye taktım görünüyordu.

  3. eyw kardes cok ısıme yaradı

  4. hay allah razı olsun kardeş harika ellerine emeğine sağlık işe yarıyor sorunsuz

  5. allah razı olsun çok işime yaradı…

  6. mustafa göbekci | Cevapla

    gardaşim seni yaratan o allah a bi gurban olsam beni öyle dertten kurtardın ki gurban olduğum allah ım senin işini güçünü rast getirsin bol kazançlar sağlasın senin sayende işimden kovulmaktan kurtuldum allah razı olsun tekrardan

  7. cok teşekkür ederim .kardeşim sayende resimlerime kavuştum

  8. Çok Saol 1 Yıldır Ugrasıyordum Çok Saol Çok SAol

  9. KArdeşş Eferim Eferim Çalışmaya Devamm Sizi şirketee Tekviyee Etcem :))
    SAyqılarrr..

  10. allah razı olsun allah ne muradın varsa versin :))))))))

  11. ALLAH RAZI OLSUN !!

Bir Cevap Yazın

