Yeni çıkan dokunmatik telefonları nasıl buluyorsunuz?

5800 ve iphone dokunmatik telefonlarSoru: Yeni çıkan dokunmatik telefonları nasıl buluyorsunuz?

Cevaplar:

-Tam istediğim gibi… Kullanması çok daha kolay.

Keşke tuşlu telefonlar kalksa da mesaj yazımlarında çıkan tahta kemirilmesine benzer sese bir daha denk gelmesem.

-iphone aldım
10 numara diodum ilk iki gün herşey güzel ama iş müzik fln atmaya geldi :d
almaz olaydım yok itunes yok bilmem ne 1 *** 15 dk alıo ne gerek war anında tsattım
sonra sony satio aldım herşeyi mükemmeldi sadece kulaklık girisi yok  o bozdu bide iphonenun oyun zevki yoktu ama cok güzeldi tabiki 12 mp kamera
onuda sattım sımdı 3310’a devam

hepsinin güzel ama bi kötü yanı cıkıo zati bnde bi telefon 2 aydan fazla kalamıyor

-ben çok güzel buluyorum ne güzel kullanıımı hassas bizim insanlarımızda telefonları hassas kullanmasını öğrenemediği için bize bolca ekmek düşüyo bozulan kırılan dokunmatiklerden

3 responses

  1. iyi oldukları kesin çünkü benim de var

  2. pin kodu ney

Bir Cevap Yazın

