Mesut yar Burada Laf Çok CnnTürk Twitter / Facebook / Mail Adresi

Mesut YarMesut yar dün gece ilk bölümü ekranlara gelen yepyeni bir şov programına başladı, cnn türk ekranlarında hafta içi her gece yayınlanacak olan program saat 23:00 de başlayacak.

Mesut yar ile burada laf çok adlı programa izleyenler de mesajları ve mailleri ile dahil olabiliyor, programa mesajınızı göndermek ve konuklara soru sormak için,

twitter.com/mesutyar

facebook.com/buradalafcok

adreslerinden ulaşabilirsiniz.

Mesut yar ın dün geceki konukları, mustafa ceceli, survivor dan yeni gelen özge ulusoy ve önder açıkbaş idi.

Burada laf çok bu akşam23:00 de canlı yayınla cnn türk de.

16 responses

  1. emel müftüoğlunun burcu nedir soruyu sorarsanız sevinirim

  2. mehmet bey akşam eve gidince nekadar yemek yiyor.her kese saygılar.

    1. program bitti.gerek yok.

  3. slm abi benseni çok seviyom asumanıda öyle

  4. slm abi benseni çok seviyom asumanıda öyle bacaklarına bayılıyom ne olurslm söyleyin asuma

  5. Merhabalar , hayırlı geceler . Gerçekten programınızı izlerken inanılmaz zevk alıyorum ve gecenin bu saatinde sesli gülmekten kendimi alamıyorum 🙂 Benim bir sorum olacak aktör arkadaşlarımıza ve bu sorumu yanlış anlamazsanız sevinirim ” Türk sinemasını küçümsediğimden değil ” . Türkiyedeki küçük pastanın ‘ sinema ‘ büyük bir dilimi olmaktansa , neden hollywood veya bunun gibi bir sinema sektörünün liderlerinin bulunduğu büyük pastadaki küçük dilim olup zamanla büyümeyi tercih etmiyorlar ? Yetersizlikten ötürü mü acaba ? Üstad Şener Şen’e ve Kenan İmirzalıoğluna aynı soruyu yöneltmiştim bir kaç sene önce ve cevap alamamıştım . İyi geceler diliyorum , değerli zamanınızdan ötürü teşekkür ederim .

  6. ilkönce meraba ceyda ablamıza şu soruyu sorarsanız sevinirin .acaba film nezaman biticek .o cevabı söyledinde ben izlemiyodun kanalı .sorarsanız sevinirim iyi akşamlar

  7. Acaba arka sıradakiler oyuncularına sorarmısınız kadroları tammı benide alabilirlermi diziye onları cok seviyorum….19 yasındayım en büyük hayalim o
    dizide onlarla oynamak

  8. Acaba arka sıradakiler oyuncularına sorarmısız kadroları tammı o dizide onlarla oynamayı cok istiyorum cok seviyorum onlarıı en büyük hayali o ekiptekilerle oynamak

  9. abicim mrb erkan köse abimizi çok ama çok seviyoruz kendisini yeniden gecekondu da bekliyoruz keçiörenden sevgilerle seçkin öktem

  10. proğramınızı zevkle izliyoruz ailece alper kul özge özder konuklarınız proğram eğlenceli geçiyor mersinden sevgiler

  11. iyi geceler mesut yar ben burcu sizin programınızı çok beğeniyorum insanın stresini yorguluğunu alıyorsunuz sizi tebrik ederim sizden bi ricam var bu arada saba tümer e de bayılıyorum ve çok mükemmel biri hele o gülmesine hayranım ama yani ne kadar mümkün ama ben saba tümerin gündüz programını izleyemiyorum çalıştığım için tekrar gece olması gibi bi ihtimal var mı? İletebilirmisiniz…Tüm konuklarınızla Muhabbetiiniz bol olsun hayırlı geceler..SİZİNLEYİMMMMMMM……..

  12. yilmaz morgul bey sesine hayranım , cildine nasil bir bakim uyguluyor ışıl ışıl ediyor resmen… o beyefendi oturusuna hayraniz

Bir Cevap Yazın

