Windows Live Messenger yükleme hatası

Soru: Yaklasık 4 aydır Windows live messenger yükyelemiyorum.1603 hata kodlu bir hata veriyor.Bu kodu google da arastırdım ve bana bazı tarifler çıktı.Örneğin,casus yazılım algılama programını kapatma,disk temizleme yapma gibi.Bende bu ikisini de yaptım.Ama messenger hala yüklenmiyor ve hala 1603 hata kodu veriyor.

Cevap: 

Program Files klasöründe Msn Messenger adında bi klasör varmış.(bilgisayarda Msn Messenger kurulu Olmadığı halde.)Sonra bu klasörü sildim.Pc yi yeniden başlatım indiğim Windows Live Messeger’i yükledim.Sorunsuz kuruldu ve çalıştı.
Ha bi de kurulum yapmadan önce disk temizleme ve birleştirme yapmıştım.Belki onun da bi faydası olmuş olabilir.Yapmamın amacı ise kurulum esnasında pc kasmasın ve rahat rahat kurulsun diye

 

-RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

yukarıda verdiğim kod windows messenger programını kaldırmak için. çalıştıra yapıştırın ve tamam diyin. Bu işlem sonrasında denetim masasına girip messenger programını kaldırın. sonra msn yada windows sitesinden live messenger ı indirin. kurulum esnasında virüs koruma programı uyarı verirse ya da sp2 onaylayın ve izin verin. kurulum bitince sistemi yeniden başlatsanız bile hata mesajı alıyorsanız koruma programlarını devre dışı bırakıp girmeyi deneyin. eğer yine olmazsa explorer özelliklerini default yapın. eğer yine olmazsa karakter problemi olabilir sanal klavye kullanarak kullanıcı adı ve şifre girin – ki bu hemde güvenli bir yoldur- eğer yinede olmadı derseniz başka bilgisayarda deneyin girerseniz format atın, giremezseniz mail hesabınız da problem vardır kapatıp tekrar aktiv edin.

Bir Cevap Yazın

