15 yaşındaki kız 9 yaşındaki kızı öldürüp bunları günlüğüne övünerek yazdı

ABD’de yaşanan korkunç olayda 15 yaşındaki bir kızın, 9 yaşındaki komşu kızını vahşice öldürdükten sonra, olanları günlüğüne övünerek yazdığı ortaya çıktı. 2009 yılında meydana gelen olay sırasında 15 yaşında olan Alyssa Bustamante, 9 yaşındaki Elizabeth Olten’ı önce boğdu sonra boğazını kesti ve bıçakladı. Davada savcılık, 18 yaşına giren Bastamente’nin günlüğünü mahkemede yüksek sesle okudu. Bastamente, korkunç cinayeti işledikten sonra günlüğünde olanları şöyle anlatıyor: “Az önce birini öldürdüm. Onu boğdum, boğazını kestim ve bıçakladım, artık ölü. ‘Aman Tanrım bunu yapamam!’ duygusunu atlattıktan sonra çok eğlenceli. Şu anda çok gerginim ve sarsıldım. Kay, kiliseye gitmeliyim. Haha..

Bastamente’nin (solda ve ortada), Elizabeth’i (sağda) öldürmekten müebbet hapis cezası alabileceği bildirildi.”

Bir Cevap Yazın

