Arsenal 11 – Fenerbahce 0 Gerçegi

İlk olarak fece de bu skoru gordugumde sok oldum acıkcası. Yok artık dedim kendi kendime. 6 tamam 8 eyvallahta 11 tane de yenmez dedim. Hemen ufak caplı bir araştırma yaptım kendi eksenim etrafımda. Yazılan tarihi arastırdım önce , o tarihte yapılan maçları. 1980 yılında Fenerbahçe Arsenal ile karsılasmıs evet. Ama skor suan bazı kendini bilmez , Fenerbahçeyi çekemeyenlerin Söyledigi gibi 11- 0 bitmemiş , 0-0 ve 0-2 lik skorlarla bitmiştir. Tabi Şimdi bu yazıyı okuyan kişiler diyecekler ki burada cifte standart var. Nereden biliyorsun belki başka tarihte yenmiştir diye. Bende önce vikipediye girdim baktım ama oyle bir skor goremedim. Ardından Vikipedideki bilgilerin kişiler tarafından eklenip silinebilecegini dusunerek Arsenal takımının resmi sitesine girerek Alınan en farklı skorlara baktım. Ne yazıkkı bekledigimiz sonuca ulasamadım. Fenerbahce farklı yenilen takımlar arasında yer almıyordu. Derin Bir oh çekerek bu araştırmayı sonlandırdım.
Şimdi buradan o yazıyı yazan eziklere sesleniyorum. Madem sallıyorsun bari usturuklu salla .

SEVGİLİ ZİYARETÇİLERİMİZ BU YAZI HAKKINDAKİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ.

2 responses

  1. That is definitely this kind of a superb inventiveness which you can be presenting and also you grant this separate with regard to free of cost. We absolutely love observing webpages which figure out the actual appeal associated with providing the superior quality power source with regard to absolutely free. It is the actual old what round can come around plan

  2. HADİ ORDAN ÇAKTI ARSENAL KABULLENİN 😀

Bir Cevap Yazın

