Adım Adım Tarih Şeridi Ödevi Hazırlama

Tarih Şeridi yapımı
Tarih Şeridi örnekleri

Tarih Şeridi Nasıl Yapılır

  1. Tarih şeridinin nasıl hazırlandığına dair adım adım izleyeceğiniz yol aşağıdaki gibidir.
  2. 1071-1453,1453-1699,1699-1914 aralıgından birini seçerek siyasal mücadeleleri ve önemli olayları yazıyorsunuz,
  3. Tarih şeridini bir metre uzunlugunda bir karton üzerine hazırlayın(istenen boyut bu siz dahada byük yapabilirsiniz)
  4. Tarih şeridini hazırlamadan önce not alarak planlama yapınız,
  5. Seçtiğiniz tarih aralıgıyla ilgili bir başlık bulunuz,
  6. Seçtiğiniz aralıgın başlangıcını ve bitişini gözteriniz,
  7. Önemli olayları farklı renklerle gösterebilirsiniz. Renkleri kullanarak tarih şeridinizin altına anahtar açıklamalar yapabilirsiniz,
  8. Tarih şeridinizde renk açıklamalarına (lejant gibi) uygun resimler kullanınız,
  9. Yaptığınız çalışmanın aşamalarını, ögrenme deneyimlerinizi, karşılaştığınız güçlükleri içeren bir kompozisyon yazınız.

2 responses

  1. […] Adım Adım Tarih Şeridi Ödevi Hazırlama […]

Bir Cevap Yazın

